صدای نوشته های من

من نه سلامم نه کلامم نه پیامم /نه چنانند که گویی نه چنینم که تو خواهی

صدای نوشته های من

من نه سلامم نه کلامم نه پیامم /نه چنانند که گویی نه چنینم که تو خواهی

انتظار

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ب.ظ


امتحانم می کنی بی آنکه من بدانم.....

 بی آنکه من متوجه امتحانت شوم......

و من غرق می شوم در امتحانت، آنقدر که یادم میروم کسی هم هست که تو را به اندازه ی تک تک مولکولها،سلولها نه اصلا بگذار بگویم تو را به اندازه ی تک تک قطعات وجودت دوست دارد 

همانکه تمام فرشته هایش برای آمدنت به دنیای حقیق بر تو سجده کردند

همانکه همیشه و همه وقت پیش توست اما تو.....

اما تو خوب می دانی؛

میدانی که پاهایم سست و دستانم ناتوانند در برابر امتحاناتت...

تو خوب میدانی من تمام امتحاناتت را یا تک ضرب رد شده ام و یا تک ماده یشان کرده ام:)


معبودا بگذر از بنده ای که تحمل امتحانات سختت را ندارد، بگذر از بنده ای که تا به رویش بخندی پرو می شود، بگذر از بنده ای که طبق معمول در پیچ و خم های زندگی یادش می رود که کسی آن بالا بالا ها منتظرش هست.....هر روز و هر ساعت.... 

و این انتظار چقدر زیباست

  • آوا دخت

نظرات  (۲)

فربی احمد شی عندی
پس خدای من محبوب ارین در نزدم است
ممنونم از انتخاب خوبتون
خیلی زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی