صدای نوشته های من

من نه سلامم نه کلامم نه پیامم /نه چنانند که گویی نه چنینم که تو خواهی

صدای نوشته های من

من نه سلامم نه کلامم نه پیامم /نه چنانند که گویی نه چنینم که تو خواهی

20 فروردین که می شود

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ق.ظ

باز ۲۰ فروردین شد و دل ما هوایت را کرد سید

باز ۲۰ فروردین شد و دل هوس فکه را به سرش زد
باز ۲۰ فروردین شد و دلنوشته ها برای نوشتن از تو لحظه شماری می کنند
باز ۲۰ فروردین شد و خاطراتم را با عکسهایت مرور کردم، عکس هایی که هر کدامشان برایم یه دنیا حرف دارند یه دنیا خاطره...
باز ۲۰ فروردین شد و من را به یاد آن بیت معروف انداخت...
تو رفتی و دلِ ما بی تو سرد شد سید
دوباره قسمت ما رنج و درد شد سید
معاشران گره از زُلف یار باز کنید
شبی خوش است بدین قصه اش دراز کنید....

Y
  • آوا دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی