صدای نوشته های من

من نه سلامم نه کلامم نه پیامم /نه چنانند که گویی نه چنینم که تو خواهی

صدای نوشته های من

من نه سلامم نه کلامم نه پیامم /نه چنانند که گویی نه چنینم که تو خواهی

به امتحانش می ارزه

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ب.ظ



گفت:چرا نمی نویسی؟
گفتم: درگیره ذهنم دلیل از این روشن تر....
گفت:رهروان را عشق بس باشد دلیل.....
دیدم اینطور نمی شود
دست به قلم بردم و.....
دنیا ما آدما خیلی تغییر کرده دیگه آدمارو نمیشه از شکل و ظاهرشون تشخیص داد میبینی یارو ریش گذاشته یه متر بعد......استغفرالله 
یا برعکسش طرف ته ریش گذاشته موها هم کلاسیک و فشن بعد میبینی صف اول نماز جماعت واستاده......بازم استغفرالله
دنیا ما آدما خیلی تغییر کرده و شاید حتی روز به روزم تغییرش بیشتر میشه از آدماش گرفته تا اماکنش تا چیزاش و....
مثلا قدیما طرف اگ میگفت میخوام ازت طلاق بگیرم شوهره میزد تو دهنش.....چه خشن:(
اصن من شنیدم  تو تاریخ انسانهای اولیه حساس بودن به کلمه طلاق:)
اما حالا دو تا زوج تا تقی به توقی میخوره عکسای همدیگه رو پاره میکنن و بعد هم طلاققققق آخه این شد زندگی....
از دانشگاهم که دیگه نگم براتون تبدیل شده به مکانی که افراد تعداد دوستاشون رو زیاد کنن.....منظورمو که فهمیدین:)
و چقدر سخت که تو در یه همچین مکانی باید مراقب باشی مراقب وجودت،مراقب حیات،مراقب لطافتت....
حالا بنظرتون شما با این همه مشکل میشه دست به قلم شد........نمیدونم والا
اما به امتحانش می ارزه:)
  • آوا دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی